ماه من

چراغ خونه ام نور دو چشمم ، تویی عزیزم آیینه ی من  

خودم و می بینم تو چشمای تو ، بخواب عزیزم رو سینه ی من 

 

************************************* 

واسه خواب تو می خونم ملودی های قشنگ و  

واسه تو دوباره می گم قصه های رنگارنگ و  

ماه من ستاره ی من ، گل من محبوبه ی من 

می زنه با نفس تو قلب گرم و عاشق من 

 

************************************* 

دستای نازتو بذار تو دستم ، تا این دل من آروم بگیره  

محبوبه ی قشنگ با خنده ی تو آفتابی می شه این شب تیره 

 

************************************* 

تو رو از حالا می بینم توی پیرهن عروسی 

می دونم گریه م می گیره وقتی که منو می بوسی  

وا می شه مثل گل سرخ دل من از خنده ی تو  

الهی که باشه روشن افق آینده ی ما 

 

************************************* 

همیشه عکس قشنگت مثل آیینه رو به رومه  

خانومم خشبختی تو تنها عشق و آرزومه  

عشق من به تو عزیزم عشق آسمون به دریاست  

عکس این احساس آبی توی چشمای تو پیداست  

----------------------------------------------------------- 

 

پ . ن : گلکم برای سلامتیت خیلی دعا کردم خیلی زیاد