آقای تو

می دونی چیه زیبای من ؟ 

 

تا حالا من آقا بالا سر تو بودم ، اما 

 

اما از امروز ، آره از همین امروز می خوام آقای تو باشم  

 

اجازه ست بانوی من ؟  

 

*********************** 

پ. ن :

 

محبوبم ، گلم ، فردا روز تولد آقا امام رضاست

 

و روز رقم خوردن قسمتی از سرنوشت من

  

یادت هست که  ؟

 

خواستم بگم برام دعا کن زیبا و پاک من

 

فردا با یاد و نام خدا میرم و به یاد تو

 

و امیدوار

  

ای ای ماه من نمی دونی نمی دونی

 

کلی حرف دارم که بهت بگم ، اما

  

اما ... ... ... 

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:55

سلام.وبلاگخوبیداری.بهمنهمسربزن.خداحافظ

ونوس دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 http://zendegimoon.blogsky.com

سلام.کامنتتون خیلی با احساس بود مثل متنتون.با اینکه نمیدونم چه کاریه ولی منم براتون دعا میکنم.
موفق باشید.

سیب آبی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 http://blue-apple.blogsky.com/

سلام دوست من...ببخشید خیلی دیر اومدم...درواقع اصلا نبودم...اما یادت که بودم...
فعلا

فرناز دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:50

سلام خوبین
وبلاگتون عالیه
در ضمن می خواستم اسم آهنگ و نام خواننده ی متنی که تو ماه من نوشتین رو اگه زحمتی نباشه بگین چون خیلی دنبالش شهتم

فرناز پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:26

سلام ، اکه لطف کنین نام آهنگ و خواننده ی آهنگی که تو ماه من نوشتین رو برام بگین ممنون میشم ،چون لازمش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد